»Prihajalo bo do situacij, ko bomo imeli otroka, ki mu bo to četrti tuji jezik. Recimo, da je to tujec, ki jih ni tako malo. Zanj bo slovenščina prvi tuji jezik, angleščina drugi tuji jezik, če živi v Kopru, ima za tretji tuji jezik italijanščino, in potem dobi še tega četrtega. Tako da je treba stvar malo širše pogledati. Mi bi radi čim več snovi odvzeli, zdaj jo pa dodajamo.«
»Pri tem se nam zdi pomembno, da je takšen pogovor strukturirano voden, da učitelj med njim pri otrocih ne vzbuja strahu ali dela drame, ampak obrazloži, kaj se je zgodilo, kako lahko učenci prepoznajo morebitne stiske sošolca, komu to povedati in podobno.«
»Če na tem področju ne bomo nič spremenili, se nam lahko zgodi, da se bomo čez 10 let pogovarjali o zasvojenosti s telefoni in družbenimi omrežji kot resni težavi družbe, podobno kot smo se pred 50 leti začeli pogovarjati o zasvojenosti z nikotinom kot resni težavi.«